Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku informuje, że dysponuje środkami Państwowego Funduszu Rehabilitacyjnego Osób Niepełnosprawnych w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) na realizację zadania z zakresu rehabilitacji zawodowej tj. zwrot kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla pracodawcy, który przez okres 36 miesięcy zatrudni osobę niepełnosprawną zarejestrowaną w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy niepozostająca w zatrudnieniu.
Pracodawca składa wniosek do starosty właściwego ze względu na miejsce zarejestrowania osoby niepełnosprawnej jako bezrobotna albo poszukująca pracy niepozostająca w zatrudnieniu.
Wnioski rozpatrywane będą zgodnie z kolejnością ich wpływu do wyczerpania środków.
Składanie dokumentów:
- dokumenty w formie papierowej można złożyć:
- osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy, parter, pokój numer 2;
- pocztą lub kurierem wysyłając na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Świdniku, Aleja Lotników Polskich 1, 21-045 Świdnik (decyduje data wpływu do urzędu);
- dokumenty w formie elektronicznej można złożyć:
- za pośrednictwem portalu praca.gov.pl wysyłając jako załączniki do Pisma do urzędu (PSZ-PU) - https://www.praca.gov.pl/eurzad/uslugi-elektroniczne/kreator-wnioskow/PSZ-PU;
- na adres do doręczeń elektronicznych: AE:PL-55665-48285-BVHJI-25;
- za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), na elektroniczną skrzynkę podawczą (ESP) PUP w Świdniku dostępną pod adresem: /PUP_Swidnik/SkrytkaESP, wysyłając jako załączniki do Pisma ogólnego - https://www.gov.pl/web/gov/wyslij-pismo-ogolne.
Ważne: dokumenty składane w formie elektronicznej powinny być podpisane elektronicznie.
Dokumenty i wnioski dostępne na stronie: swidnik.praca.gov.pl/dokumenty-do-pobrania
Dodatkowe informacje można uzyskać od pracowników merytorycznych:
pod numerem telefonu 81 461 35 18 lub 733-900-851 oraz osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Świdniku, III piętro, pokój numer 18.